Hekwerk II

Post Reply
Hek
Dictator

Hekwerk II

Post by Hek »

welkom op Hekwerk II...

de afgelopen tijd hebben mijn adjudanten Lloyd en Idi Admin en ik hard gewerkt om dit nieuwe forum op te zetten. de redenen daarvoor zijn o.a. de volgenden:
-een aantal zaken op Hekwerk I (het oude forum) werkte niet meer naar behoren bv. de aankondigingen van nieuwe berichten en messages. ook was de layout niet meer 100%.
-ik werk nu op mijn stage met PHP/MySQL. het oude forum sloeg alles op in tekstbestanden. dit is echter omslachtig en niet efficient. dit nieuwe forum werkt wel met PHP/MySQL.
-dit forum is uitgebreider en biedt meer mogelijkheden voor de toekomst.

er moet nog wel t een en ander gedaan worden (met name de layout moet nog worden aangepast), maar het forum an sich werkt. in het oude forum kan niet meer worden ingelogd / geregisteerd (en dus kunnen er geen nieuwe replies / posts meer worden geplaatst). H1 zal echter wel blijven draaien als naslagwerk. 50 leden en ruim 1100 posts is niet mis.

de volgenden leden (de frequente posters) hoeven zich niet opnieuw te registeren. voor hen is er al een account aangemaakt:
Tolan, Herbal, Bever, boike, zos, forrestangel, dnooma & King
hun usernames en passwords blijven gelijk.

de laatste post uit actuele topics van H1 zijn bovendien gekopieerd. voor vragen over het nieuwe forum zie de FAQ (bovenaan de pagina)...

#
Lloyd
De leverancier

Welkom!

Post by Lloyd »

Ook namens mij welkom op het nieuwe forum :)

een link naar het oude forum is te vinden in "Vragen, tips & zut" daar kunt u ook uw lofzangen over het nieuwe forum kwijt ;) , de eerste mag het topic aanmaken....

Groeten, Lloyd

[hb2]
Post! by Lloyd [yeah]
Hek
Dictator

Opmerkingen

Post by Hek »

een paar opmerkingen:

-huub maakte mij erop attent dat een hoop zaken op hekwerk 1 niet meer fatsoenlijk werken zoals daar zijn bepaalde links binnen de site, de navigatie balk e.d. deze problemen hebben op dit moment echter geen hoge prioriteit. belagrijk was wel dat het forum "clan gerelateerd" niet toegankelijk was. is nu gefixed.
-een zeer handige functie op H2 is dat je in de hoofdpagina, rechts boven in, kunt kiezen voor de volgende functies:
Berichten sinds laatste bezoek
Bekijk je berichten
Bekijk onbeantwoorde berichten
vooral de eerste is zeer handig omdat je zo in een lijst alle ongelezen berichten onder elkaar krijgt. zo voorkom je dus het probleem van H1 dat mensen alleen de laatste reply van een bepaald forum lezen.
-oma, als je tijd hebt na je tentamens kun je dan een keer naar het design kijken. overigens was mijn extreem lelijke logo voornamelijk een gevolg van tijdnood.
zos
Secretaris-generaal

Post by zos »

Tis zeer schon geworden. [goedzo] applausje
Guest

Ziet er goed uit

Post by Guest »

Hoi Heren dictatoren,

Ziet er goed uit, jongens. Goed (hek)werk.

Gegroet,

Bever
Sjauf
Idi Admin

Post by Sjauf »

Goed gefixed, Hek. Ik denk dat alle links op H1 en Hekwerk II nu weer kloppen.

Sorteren van berichten op datum of afzender is op Hekwerk II dus wel mogelijk (een wens van o.a. King)

Ook Idi Admin (Sjauf) heet u natuurlijk welkom!
Groeten weer. [Sjauf] METALLL!!! [hb1] ............ Het Hekwerk-effect: ......... Voor: [grin] ........ Na: [hb2]
Post Reply